Порядок вирішення спорів між постачальником та споживачем
Всі спори і розбіжності, які можуть виникнути щодо тлумачення і застосування договору поставки природного газу або в зв’язку з ним, або інші суперечки, які можуть виникнути при взаємодії між постачальником і споживачем, будуть вирішуватися шляхом переговорів і консультацій.
ГРЕЧАНЮК СВІТЛАНА ПЕТРІВНА
01021, м.Київ, КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 7, офіс 39/4
Адрес для листування:
01021, м.Київ, КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 7, офіс 39/4
тел./факс +380 44 599 70 90; +380 98 007 22 22 e-mail: universegas@gmail.com
Пн-Чт: 9 00 -18 00
Пт : 9 00 -17 00
Обід : 13 00 -14 00
Сб-Нд: вихідний
Порядок Розгляду скарг та врегулювання спорів визначений у статті 21 Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг»
Споживачам
Звернення, скарги та претензії споживачів стосовно якості постачання природнього газу та повідомлення споживачів про загрозу мають бути оформлені письмово та надіслані засобами поштового зв’язку на адресу ТОВ «ЮНІВЕРС ГАЗ»:
01021, м.Київ, КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 7, офіс 39/4
тел./факс +380 44 599 70 90; +380 98 007 22 22 , або на електронну адресу:universegas@gmail.com . Отримані звернення, скарги, претензії та повідомлення споживачів розглядаються у порядку та строки, встановлені Правилами і чинним законодавством України. Скарга може бути подана також і Регулятору